onsdag 6 april 2011

två timmar kvar

sitter fortfarande på bussen, nu har vi bara ett par timmar kvar hem till Malmö.

Hade nyss ett stopp i 40 minuter i Värnamo, har väl kört ungefär 30 min nu. Under stoppet i Värnamo svängde vi inom mcdonalds och slängde i oss lite käk. kan ju säga som så att jag är proppmätt.

Sista tiden av bussresan blir det väl att kolla lite på datorn, vem vet, eventuellt sova.
Fick ledigt imorgon från träningen. men så klart måste man ska inte säga förstöra min sovmorgon imorgon, utan ändå ett intressant möte imorgon om framtiden. Vi får väl se hur det går. Hoppas såklart på det bästa.

runt 08.30 imorgonbitti måste jag ändå stiga upp ur sängen för att vara på möte ett möte som varar typ 15 minuter. Kan man ändå kalla att förstöra en underbar sovmorgon. men som sagt, ändå ett nyttigt möte.

/JonteKaa

1 kommentar:

  1. sv: har ju varit på arbetsintervju idag :D och de gick riktigt bra tyckte jag iaf ;) Få se va dem tycker :b får svar imorgon eller på fredag :D så håll tummarna!! :D
    har du haft en bra dag?? :D

    SvaraRadera