söndag 10 april 2011

Dessa radiopratare

Framme i malmö nu!

Har suttit på tåget i två timmar nu.. :)

Gjorde en hel skoluppgift under tågresan, tänk så bra det kan vara att åka tåg ibland. istället för att sitta och bara glo i två timmar så fick jag lite nytta gjort också :)
Pluggade även lite körkortsteori, ganska intressant ändå:) Men såklart kan man ju inte bara sitta där och skriva och ha sig utan någon musik?

Satt därför på lugna favoriter på radion, tycker det är så dööhärlig musik på den kanalen. Men som alla andra radiopratare, så sitter man där i radion och drar lite meningar mellan varje låt. i detta fallet var det niklas wahlgren tror jag han heter :) .. han drar lite meningar och så hör man det där lilla "fake" skrattet. Det är lite sånna saker jag kan störa mig på.. haha. När man drar en liten mening, och sedan bara för att låta lite intresserad så drar man till ett fake skratt. Haha, inte bara han som jag hört göra det. utan det är flera andra också. Ville bara påpeka detta, men iallafall.. vad ska dem göra ? =)

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Blir väl tv och dator kikande typ. Vi får väl se om vi hörs lite mer ikväll :)

/JonteKaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar