onsdag 13 april 2011

Ännu en tyyp ledig dag framför mig

Precis hemkommen från min praktik.

Steg upp vid halv 8 imorse för att bege mig för träning och praktik. kom till HG och det var inte en kotte där. Så fick köra mitt gympass själv. Sedan så hade jag praktik på samma ställe, på isstadion.

Gjorde väl typ ingenting direkt på praktiken. Höll i ett litet stretching pass för gruppen då. Sedan tog vi ett yttervarv i pildammarna, på tid. Kändes bra att veta att man håller i sitt gamla löp .. :D
Därefter gick gruppen ner och körde sitt gympass, jag körde även lite där, men behövde ju inte köra eftersom jag redan kört ett gympass tidigare .. :)

Nu sitter jag här. Framför mig, har jag ännu en tråkig dag hemma, troligtvis.. :) Håller just nu på att laga lite lunch, Sen så blir det väl att läsa lite körkorts teori och kolla tv, dator osv.. :)

/JonteKaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar