söndag 3 april 2011

Tillbaka i malmö

Hejhej, tillbaka i malmö nu!

Efter en lyckad trevlig helg hemma i mörrum, så är jag tillbaka i malmö. I helgen har jag väl inte gjort så jätte mycket, igår så var jag och ida hos hennes kompis, Emma och hennes kille Erik. och spelade lite spel, skulle kollat film egentligen, men så blev det ju inte haha :)
Var även och tog en pizza med dem tidigare innan vi gick hem :).

Imorse vaknade jag upp bredvid ida, och vi steg väl upp vid cirka 11 eller något. Sedan så skjutsade pappa ner mig till Malmö :)
Tog även en kebab på Runda grillen! :)

Så nu är jag hemma i lägenheten och kollar lite på tv, kikar lite på datorn och sådär.
Får väl se vad kvällen leder till :)

/JonteKaa

3 kommentarer:

  1. Tack för helgen :)
    jag älskar dig :)<3

    SvaraRadera
  2. Hej på dig! Gillar du tävlingar? Kika då in på min blogg. Jag har nämligen TRE tävlingar på gång och det enda du behöver göra är att anmäla att du är med samt på någon av dom tipsa med en bild. Du behöver inte länka till mig eller gilla någonting på facebook eller annat trams! Gillar du inte tävlingar eller sånahär kommentarer så ber jag om ursäkt ^^

    SvaraRadera
  3. veckans blogg nu, kommentera inlägget om du vill vara med :)

    SvaraRadera