måndag 4 april 2011

Måndag, och ska bara ta det lugnt

Hemma från skolan nu!

imorse blev jag så förbannad. Gick ner i källaren redo att ta cykeln till skolan, men vad tror ni inte händer när jag ska låsa upp cykellåset. Nyckelfan funkade inte.. och av ren ilska stoppar jag in nyckeln och vrider, och så går nyckeln sönder helt och hållet.. inte så att man blir ännu argare då.

Idrott i skolan, var "idrotts lärare" idag. haha, spelade lite innebandy, gick väl helt okej :)
Hade även ett litet prov innan idrotten, gick galant :)

nå, efter skolan så gick jag till ICA, handlade lite mat och så.. och sedan så fick jag gå och hämta cykeln och dra till cykelhandlarn, och så fick han knipsa upp låset och så fick jag köpa nytt lås, och nu så är jag hemma igen. Håller just nu på att laga lite nudlar, haha :) Nudlar & köttbullar som stod på menyn :)

/JonteKaa

1 kommentar:

  1. sv: Härligt :) har vart på möte idag å
    solen lyser så underbartoch de känns verkligen som om våren kommer för att stanna nu :D
    Hur står det till med dej idag?? hoppas att solen lyser på dej oxå :D

    SvaraRadera