fredag 1 april 2011

Dålig uppdatering under dan :( men nu är jag tillbaka igen

Ja, som sagt, dålig uppdatering under denna dag. Idag har jag gjort lite gran. Skola från halv 9 till cirka 15.00. Hade nationellt prov, muntligt i engelska idag.. :) MEn jag är klart nöjd, läraren trode på ett VG :) och det känns ju helt okej :).

Efter skolan så fick jag ta "gång-löpet" hem. Eftersom att min cykel blivit snodd för ngn vecka sedan. Hade packat allting inför tågresan hem till Mörrum över helgen. Men så klart hade jag glömt plånboken och fick alltså då GÅ hem och sedan GÅ tillbaka till ishallen.. :(

Blev en aning stressigt efter träningen eftersom att mitt tåg redan skulle gå 45 min efter att jag var framme på isstadion. Drog en snabb sub-way och sedan springandes till tåget, som var ngn minut försenat :) Så nu sitter jag på tåget med en god vän, kallad Joel kellman :). Jag har cirkus 1 timme och 3 min kvar och han, som ska till karlskrona har cirkus 2,5 timmar kvar :)

Vi får höras av helt enkelt :)

/JonteKaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar