torsdag 31 mars 2011

hemma och trötteli trött

Nu är jag hemma igen, man kan ju säga att jag är ganska så trött.. :( :)
Varit i skolan 2 timmar idag, sedan så begav jag mig mot ishallen. Löpning från isstadion ut till kirseberg, tog väl cirka 20-25 min eller något. Sedan träning på is i 1 timme och sen så var det löpet tillbaka till ishallen.. :)
Efter träningen så var vi så sugna, så jag, linus ljung, och joel kellman tog oss en varsin pizza.
Det får man faktiskt göra någon gång ibland :)

Nu under kvällen händer väl inte så mycket, ska kolla lite på slutspelet i hockeyn.
Luleå - Skellefteå. Står just nu 3-2 till skellefteå. och jag som hoppas på att luleå vinner.. :) jaja, det är en och en halv period kvar, så det är mycket kvar att spela. Får väl se hur det går =)

/JonteKaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar