torsdag 20 januari 2011

Håret borta ^^

haha, nu är jag hemma från träningen, och håret är borta, eller ja, avrakat. så inte helt borta. Vadslagning inför matchen mot HV71 igår var att om vi vann skulle båda målvakterna Olle Wallberg och Rasmus Hallin raka av håret. 7-3 vinst, och de fick då raka av håret. Så idag när jag kommer från Kniv&Gaffel till ishallen så sitter olle och hallin och rakar av håret. Tanken slog mig i huvudet, 'äh vafan, jag måste ju ändå klippa mig, så varför inte raka av mitt också, det växer ju ut på 1 månad ändå'. Så jag satte mig i stolen, och så rakade vi av håret, först rakade vi så att det blev en sån där "paradise hotel" frisyr, och vi tyckte att det såg bra ut, men tänkte att det kanske skulle bli ännu snyggare om man kortade det lite grann. så vi tog lite längre på rakapparaten, och så failade det totalt.. Så får ta och låta det växa ut ett tag nu, så får vi göra ett nytt försök på de senare :)

ha de!

/Jonte

5 kommentarer:

  1. haha du är go du, du är lika fin ändå :) älskar dig :) <333

    SvaraRadera
  2. Fortsätt blogga Jontekaa! Vi älskar dig och din blogg<3 Du ger oss glädje och insperation här i livet, tack för att du finns.

    SvaraRadera
  3. Skönt o höra, kul att ngn i laget läser med ;)

    SvaraRadera
  4. tänk på mig då. jag har ingen lugg att klippa. RS.

    SvaraRadera